Efektywna reklama 2

zaplecze wstęp

 Kilka słów o efektywnej reklamie

Niezależnie od tego czy jesteś freelancerem, lub prowadzisz firmę budowlaną, to na pewno zawsze będzie zależało Ci na tym, aby jak najwięcej potencjalnych klientów dowiedziało się o Twojej działalności.

Nie da się tego osiągnąć bez odpowiednio prowadzonych działań marketingowo-reklamowych, które zapewnią Ci odpowiednią dozę rozgłosu na rynku. Poniżej znajdziesz kilka porad jak skutecznie możesz się reklamować i na czym polega dobra reklama.

Określ swój cel

Najlepiej już na samym początku określić swoją grupę docelową, do której kierujesz swój przekaz. Dzięki temu będziesz mógł konkretnie określić poszczególne etapy całej kampanii i jej tonu, aby nie marnować niepotrzebnie środków finansowych i nie kierować reklam do osób, jakie nie będą z pewnością zainteresowane Twoimi produktami czy usługami.

Internet

Jednym z najlepszych sposobów oraz takim, który posiada największy zasięg jest oczywiście sieć internetowa, gdzie mass do wyboru całkiem sporo efektywnych metod reklamowych. Co najważniejsze, wiele z nich jest dostępnych całkowicie za darmo.

Strona internetowa jest tym, co bezwzględnie powinieneś posiadać w dzisiejszych czasach. Dobrze wypozycjonowana witryna może przysporzyć Ci wielu dodatkowych klientów, którzy dla Ciebie oznaczają nic innego jak czysty zysk.

Warto również skorzystać z Adwords, gdzie za odpowiednią stawkę możesz skonfigurować swoją kampanię reklamową. Płacisz tylko za kliknięcia w Twoją reklamę, czyli w zależności od Twojego budżetu możesz ustalić wszystkie warunki kampanii, jak i ustalić grupę docelową.

Portale społecznościowe są kolejnym wartościowym kanałem, poprzez który możesz dotrzeć do swoich klientów. Oferują one realizowanie kampanii reklamowych, które możesz skierować do konkretnej grupy odbiorców, jaka realnie może być zainteresowana tym, co oferujesz. Korzysta z nich bardzo duża rzesza ludzi, co gwarantuje Ci, że Twoje działania nie przejdą bez echa.

TV, radio

Znane od zawsze jednakże nie każdy umie je dobrze wykorzystać. W szczególności, jeśli chodzi o radio, którego słucha wiele osób w drodze do pracy. Warto, więc zastanowić się nad reklamą w lokalnych rozgłośniach. Musisz jednak pamiętać, że tylko ciekawy spot przyciągnie uwagę. Ludzie mają dość słuchania ciągle podobnie brzmiących formułek.

Ulotki, prasa

Papierowa forma przekazu zawsze jest w cenie. Codziennie masa ludzi czyta gazety podczas spożywania porannej kawy. Jest to, więc olbrzymia szansa na to, aby przyciągnąć ich uwagę chwytliwym nagłówkiem.

Ulotki także nie są złe, ale tylko pod warunkiem, iż są ciekawie zaprojektowane i wydrukowane naprawdę starannie i z dbałością o szczegóły. Wtedy nie lądują one w koszu jeszcze zanim ktokolwiek zapozna się z ich treścią.

Eksperymentuj z reklamą

Często, żeby rozgryźć najlepszą formę reklamy dla swojej działalności, trzeba najpierw nieco poeksperymentować. Nie bój się, więc wdrażać nowych pomysłów, ponieważ one mogą okazać się tymi trafionymi i przynieść Twojej firmie większy rozgłos.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

One thought on “Efektywna reklama 2

  1. Cześć. Jak chciałam tylko powiedzieć, że jak ktoś nie wie jak się zabrać za promocję, to niech najlepiej wynajmie do tego firmę/osobę która to zrobi. Z tego miejsca chciałabym również polecić Agencję Ekspansę z Poznania. Fajni ludzie, znający się na rzeczy. Polecam szczególnie reklamę outdoor.
    Pozdrawiam. :)

Dodaj komentarz