Pozycjonowanie w 2015 roku.

1260787_20061053

Pozycjonowanie w 2015 roku.

Pozycjonowanie jest ważnym elementem, który w duże mierze wpływa na rozwój serwisu oraz zwiększa szansę na dokonanie zakupu przez użytkownika. Algorytm największej wyszukiwarki cały czas się zmienia i trzeba się do niego dostosować. Nie oznacza to jednak, że stare, sprawdzone metody nie działają. Trzeba wszystko odpowiednio wykorzystać, żeby czerpać jak najwięcej. Jeżeli nie masz czasu na naukę i pozycjonowanie to na pewno nie rozpoczynaj działań na ważnym serwisie. Jednak jak dysponujesz odpowiednimi środkami i chęciami spokojnie możesz zająć się wszystkim i to ze znakomitym skutkiem. Testuj, sprawdzaj, działaj i dąż do upragnionego TOP 1.

Systemy wymiany linków i softy do pozycjonowania.

W temacie różnego rodzaju wspomagaczy pozycjonowania widać niezwykle zróżnicowane opinie. Po zapoznaniu się z nimi ciężko jednoznacznie stwierdzić jak jest naprawdę. Tutaj warto zastanowić się jak wykorzystać dane narzędzie. Nie można stwierdzić, że wspomagacze nie działają, trzeba je po prostu wykorzystać we właściwy sposób. Wiadomo, że linki pozyskane za pomocą softów oraz SWL-i nie będą dobrej jakości. Mogą natomiast posłużyć do wzmocnienia słabszej jakości stron zapleczowych oraz linków na nie naszych stronach. Omijanie strony docelowej wystarczy do uniknięcia konsekwencji związanej z korzystaniem z różnego rodzaju wspomagaczy. Wiec jeżeli planujesz budowę większego zaplecza pomyśl o różnego rodzaju wspomagaczach, które ułatwią Ci pracę.

Własne zaplecze do pozycjonowania.  

Podczas prowadzenie biznesu w sieci warto zainwestować we własne zaplecze, które posłuży nie tylko do zwiększania pozycji strony docelowej. Zadania stawiane przed zapleczem mogą być naprawdę rozmaite. Posiadając nawet kilkanaście stron można w prosty sposób zwiększyć ruch na stronie głównej. Dodatkowym atutem jest budowanie marki i jej większa rozpoznawalność. Decydując się na własne zaplecze warto postawić na wysoką jakość stron. Wtedy pozycjonowanie będzie bezpieczniejsze i przyniesie o wiele więcej korzyści. Jeżeli chodzi o ilość to tutaj ciężko jednoznacznie stwierdzić jaka będzie odpowiednia. Dla lokalnych firm i sklepów wystarczy kilka stron, natomiast dla dużych firm o ogromnym zasięgu liczba witryn na zapleczu może spokojnie przekroczyć tysiąc sztuk. Zaplecze ma teki plus, że właściciel posiada nad nim pełną kontrolę i może cały czas monitorować jego stan i jakość.

Content marketing.

Wspaniałym uzupełnieniem każdej formy pozycjonowanie będzie kampania reklamowa prowadzona na innych serwisach. Chodzi tutaj o umieszczanie wysokiej jakości artykułów na dobrych serwisach. Oczywiście z linkiem prowadzącym do strony, nad którą trwają prace mające na celu wzrost pozycji i ruchu. Korzyści z przeprowadzenia takiej kampanii będą ogromne, jednak wiążę się to z niezwykle dużymi kosztami i nie może być wykonane jednorazowo. Oczywiście można przeprowadzić kampanie na mniejszą skalę korzystając z platform, które zrzeszają blogerów i różne ciekawe serwisy. Takie działania przeprowadzane systematycznie znacząco pomogą w rozwoju serwisu docelowego.

Katalogi i precle    

Nie można zapomnieć podczas pozycjonowania o tak dobrze wszystkim znanych katalogach i precelkach. Tutaj jednak sytuacja będzie bardzo podobna do swl-i i narzędzi wspomagających pozycjonowanie. Można wprawdzie trafić na tak zwane dobre katalogi oraz ciekawe serwisy z artykułami. Jednak lepiej umieścić tam swoje strony zapleczowe i nie martwić się o główny portal. Nie oznacza to jednak, że kilka linków z tych miejsc będzie groźne, można je wykorzystać do urozmaicenia profilu odnośników prowadzących do najważniejszej strony.

Jak widać wszystkie techniki w jakimś stopniu działają i ze wszystkiego jak najbardziej warto korzystać. Jednak trzeba wykonywać to z głową i stopniowo pozycjonować serwis docelowy. Seo cały czas się zmienia jednak dawne techniki nadal warto zastosować podczas rozwoju zaplecza.

[Głosów:2    Średnia:5/5]

Dodaj komentarz