Poradnik copywritera – krótkie przypomnienie

hand-over-keyboard-1377963-m

Poradnik copywritera – krótkie przypomnienie

Jesteś początkującą osobą zajmującą się pisaniem tekstów na zamówienie
i nie wiesz jak zwiększyć zasięg swoich usług ?
A może dopiero chcesz rozpocząć swoją przygodę z pisaniem.
Koniecznie przeczytaj ten poradnik dla początkującego copywritera.
Znajdziesz tu wszystkie niezbędne informacje potrzebne do zwiększenia liczby sprzedaży tekstów, które piszesz.

Pisanie tekstów nie jest łatwym zajęciem i wymaga sporego zaangażowania.
Wie o tym każdy doświadczony copywriter, który ma już daleko za sobą początek kariery.
Warto od samego początku być konsekwentnym w swoich działania.
Pozwoli to na uniknięcie bardzo wielu problemów i szybszą naukę.

Co zrobić żeby zwiększyć ilość zleceń i sprzedaż ?

Pierwszym sposobem jest rejestracja w serwisach pozwalających na sprzedawanie artykułów.
W takich portalach mamy także możliwość wykonywania bardzo różnych zleceń.
Następnie musimy zająć się przeglądem stron ze zlecenia dla freelancerów.
Można znaleźć tam naprawdę bardzo dużo ciekawych zleceń do wykonania.
Dobrym miejscem na szukanie zleceń oraz nowych klientów jest PIO.
Jedno z największych for internetowych o tematyce pozycjonowania i optymalizacji.
Warto tam zaglądać, codziennie pojawiają się nowe oferty.
Jak już zapoznamy się z tym wszystkim musimy pomyśleć o własnej stronie internetowej.
Może to być prosty blog zbudowany na CMS wordpress.
Kupujemy domenę i opłacamy hosting na cały rok.
Rozpoczynamy budowę rozpoznawalności naszej osoby jako dobrego copywritera.
Na samym początku możemy postawić blog na darmowej platformie.
Bardzo ważną rzeczą jest budowa portfolio prezentującego nasze umiejętności.

Jak już będziemy mieli za sobą wszystko to co zostało wyżej wymienione.
Możemy spodziewać się, że klienci sami będą do nas pisać.
Po tych wszystkich zabiegach nasze pisanie tekstów będzie przynosiło coraz większe korzyści.
A ilość zleceń przerośnie nasze oczekiwania.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

4 thoughts on “Poradnik copywritera – krótkie przypomnienie

  1. Swoje wypociny można publikować na darmowych platformach blogowych. Potencjalnego klienta raczej nie będzie interesowało, na czym stoi dane portfolio. Skupi się na słowach zamieszczonych w przykładowych artykułach. Dobre są też portale ogłoszeniowe np. znany wszystkim olx.pl

      1. W nieznacznym. Dla klienta liczy się tylko jakość tekstów i cena. No ale jak ktoś ma wolne fundusze albo zdolności to może portfolio zamieścić na wykupionym hostingu i pod fajną domenką. Zawsze to podniesie morale i utrwali w przekonaniu, że jest się megakopirajterem 😀

Dodaj komentarz