Pij zdrowo, żyj zdrowo z Nestlé Pure Life

zaplecze wstęp

16 czerwca odbyła się premiera najnowszego spotu reklamowego marki Nestlé Pure Life. To pierwsza kampania marki uwielbianej przez konsumentów na całym świecie, którą będzie można zobaczyć również w Polsce.

 

W maju br. nastąpiła zmiana nazwy wody Nestlé Aquarel na Nestlé Pure Life. Jest to efekt strategii firmy, zakładającej stworzenie „mega brandu” o globalnym zasięgu.Nowa odsłona marki ma również ułatwić konsumentom postrzeganie jej jako produktu oferującego zdrowe nawodnienie dla całej rodziny.

W ramach rebrandingu, oprócz zmiany nazwy na Nestlé Pure Life, odświeżone zostało również opakowanie – zmianie uległ kolor i wygląd etykiety. Aby docenić przywiązanie konsumentów  do marki Nestle Aquarel – obecnej od 10 lat na polskim rynku – w nowym logotypie nadal widnieje napis Aquarel.

Kampania reklamowa, wspierająca wodę Nestlé Pure Life, ma charakter informacyjno-edukacyjny, a jej grupą docelową są przede wszystkim kobiety szukające łatwych sposobów na wprowadzenie zdrowych nawyków do swoich domów. Spot został przygotowany w wersji  30 i 15-sekundowej i będzie emitowany do września br. w największych stacjach telewizyjnych: TVP1, TVP2, Polsat, TVN.

Reklama pokazuje potencjał Nestlé Pure Life jako marki wielopokoleniowej, która towarzyszy rodzinie każdego dnia. Spot niesie za sobą szereg pozytywnych emocji i skojarzeń, a przede wszystkim uczy właściwych nawyków: odpowiedniego nawodnienia organizmu i wybierania wody zamiast słodkich napojów. Dzięki temu dzieci, już od najmłodszych lat, będą wiedziały, że picie wody nie tylko gasi pragnienie ale jest również jednym z najszybszych i najprostszych sposobów, by pozostać zdrowym. Nestlé Pure Life pomaga odkryć zalety zdrowego stylu życia, w myśl hasła: Pij zdrowo, żyj zdrowo.

Za kreację reklamy odpowiada agencja Publicis, a zakup mediów został zrealizowany przez dom mediowy MEC.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

Dodaj komentarz