Launch linii Maestro

kabanosy

Zakłady Mięsne Henryk Kania S.A. poszerzyły swoją linię produktową MAESTRO o nowe kategorie.  Kampania promująca mistrzowską gamę wędlin i kabanosów wystartowała 21 listopada br.

 

Do tej pory na rynku pod nazwą MAESTRO dostępne były Kabanoski w siedmiu wersjach smakowych: wędzone, paprykowe, piri piri, żurawinowe, orzechowe, z kurczakiem. W listopadzie nastąpiło rozszerzenie linii o kolejne trzy kategorie produktowe: Kabanosy Extra suche w dwóch wersjach smakowych (klasyczne i pepperoni), Szynkę wędzoną oraz Kiełbasę krakowską.

W ramach lunchu zaprojektowane zostały nowe, wygodne i funkcjonalne opakowania podkreślające pozycjonowanie linii jako premium. Dominującym kolorem stał się złoty i szlachetny granat, a dzięki zastosowaniu przeźroczystej folii, konsument doskonale widzi co kupuje.

21 listopada, pod hasłem „Ten smak codziennie się sprawdza”, wystartowała kampania reklamowa promująca odświeżoną linię MAESTRO. Spot  emitowany jest w największych stacjach telewizyjnych: TVP, Polsat i TVN oraz w kanałach tematycznych i informacyjnych.  Dodatkowym wsparciem są plansze sponsorskie, które pojawiły się w telewizji Polsat.  Kluczowymi działaniami będą również degustacje w hipermarketach oraz odpowiednie wyeksponowanie produktu w punktach sprzedaży: ulotki, wobblery, oraz  standy. Zaplanowane są także silne działania PR-owe z naciskiem na social media. Kampania potrwa do końca 2014 roku.

Na początku 2015 roku planowane jest kolejne poszerzenie linii Maestro o produkty w plastrach: Szynkę wędzoną i Kiełbasę krakowską.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

Dodaj komentarz